Személyes adatait bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik félnek. Adatvédelem
Szánjunk időt és büdzsét a keresőmarketingre, használjuk a Google Adwords, a Bing Ads vagy a Facebook kínálta lehetőségeket. Nagyobb vásárlási hajlandóságra számíthatunk, ha a megfelelő vásárlókhoz jutunk el.
Kérjük a keresőoptimalizálásban jártas szakértő segítségét, vagy használjunk olyan eszközöket az optimális keresőszavak meghatározására, mint a Long Tail Pro. A weboldal szövege legyen közvetlen és egyértelmű.
Számtalan tippet találhatunk a konverziós arány javítására, mint például a "call-to-action" (CTA) gomb kialakítása. Jelentősen növelheti a konverziót, ha optimalizáljuk a méretét, színét, pozícióját és a szövegét.
A vásárlók közel harmada feliratkozás nélkül lép tovább az oldalakról. Kérhetünk regisztrációt az oldalunkon, de ne tegyük kötelezővé, és emeljük ki, hogy milyen előnyökkel jár. A regisztrációs űrlap legyen átlátható, és csak a valóban szükséges adatokat kérjük el.
Az oldal eredményeinek folyamatos tesztelése, illetve a felhasználói élmény javítása áll számos nemzetközi sikertörténet, többek között az Amazon vagy az ASOS mögött. Érdemes követni a példájukat.
Építsünk az ún. "vehetne akár" faktorra. Az a vásárló, aki egy 12 MP-es kamerát vásárolt, vehetne akár egy 16 MP-es kamerát, amelyhez 128GB memória IS tartozik, és csak kicsivel drágább.
A vásárlók egy részénél beválik, ha különböző üzenetekkel új vásárlásra próbáljuk ösztönözni őket, míg mások zavarónak találják, és visszájára fordul a dolog. Ismerjük meg vásárlóinkat, és kísérletezzük ki a számunkra optimális megoldást.
Rövid távon jelentős forgalom- és bevétel növekedést érhetünk el különböző akciókkal, de ha nem határozunk meg konkrét promóciós stratégiát, termékünk elértéktelenedhet. Mindig számoljunk azzal, hogy hogyan hat nyereségességünkre, ha például egy kuponos akcióval a várakozásainkon felüli népszerűséget érünk el.
Közismert, de fontos tény: akár ötször annyiba kerül megnyerni egy új vásárlót, mint egy meglévőt megtartani. Alakítsunk ki stratégiát visszatérő vásárlóink megtartására. Minél régebb óta van velünk egy adott vásárló, annál kisebb ráfordítással tudjuk megtartani.
Tudja meg az Amara alapítójától, hogy mit tesz a márka annak érdekében, hogy maximálisan megfeleljen vásárlói igényeinek - mindenféle személyes kapcsolat nélkül.
Az Amara története egy kisboltban indult, mára pedig sikeres weboldalak valódi hálózatán keresztül értékesíti termékeit világszerte. Ismerje meg, hogy milyen út vezetett idáig.
Több ezer márkával dolgozunk együtt világszerte, hogy megalapozzuk nemzetközi sikerüket. Kíváncsi, hogy hogyan? Csatlakozzon hozzánk!
A vásárlók a csomagról kapott értesítést követően online adhatják meg, hogy otthoni vagy munkahelyi címre, esetleg egy átvételi pontba kérik a csomagot, de módosíthatják a kézbesítés dátumát is.
A kézbesítés gyorsasága alapvető vásárlói elvárás. A DHL légi expressz hálózatával akár 1 napon belül elérheti vásárlóit, a világ 220 országában és területén.
Ha az áruk visszaküldésére automatikusan felajánlunk egy opciót, ráadásul az egyszerű és gyors, azzal növelhetjük az átlagos kosárértéket.
Hogyan győzzük meg potenciális vásárlóinkat márkánk megbízhatóságáról?
Az út a nemzetközi siker felé egy kattintással kezdődik. Csatlakozzon hozzánk!